Kesä meni ;(

Nyt on ollu pari viikkoa kylmää ja sateista. Toivottavasti sää muuttuu paremmaksi. Ulkona on kuitenkin ihanan vihreää ja olen käppäillyt ympäri Linzin. Kuvaamiset on jääneet vähälle huonon sään takia.

















Töissä tehtiin viime viikolla korvapuusteja. Serena oli taas käymässä Echolla. Pääsiäisviikko ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, koska sää oli huono ja emme päässyt lähtemään retkelle. Keskiviikkona pidettiin pienet jalkapallo turnaukset. Yllättävän paljon on tullut pelattua Skip-boa ja Phase 10:niä. Pelattiin myös Kimblen kaltaista lautapeliä.

















Viime viikon lauantaina olin auttamassa ystävääni Lisa yhdessä tapahtumassa. Tapahtuma oli ymmärtääkseni etko-konsertti ennen isoa festaria, joka olisi seurvaana viikonloppuna. Siellä soitti kolme eri bändiä ja musa oli oikein hyvää. Päivällä kävin ensin auttamassa valmisteluissa. Autoin valomiestä lamppujen kanssa ja niiden ohjelmoinnissa. Illalla olin hommissa baarin puolella ja autoin siivoamisessa. Päivä oli oikein hauska ja baarin puolella on oli jännittävää.

Sunnuntaina oli tarkoitus pyörähtää pääsiäiskirkossa ja lounaalla buddyni kanssa, mutta olo ei ollut mikään mahtava joten päätin viettää laiskan päivän kotona.

Olen suunnitellut matkaa Wieniin ja Salzburgiin. Ainakin Wieniin olen menossa parin viikon päästä ja Salzburgiin varmaan ensi kuun puolella. Olen myös ajatellut pyörähtää Prahassa. Olen myös suunnitellut kesän menoja ja aikatauluja.

Kommentit

Suositut tekstit